Как да променя отрицателен фийдбек?

Помощ, съвети и препоръки

Модератор: semerdjiev

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Мнениеот DjiN на 26 Окт 2009, 19:00

Като порицание ли ти звучи?!?Както казват хората "Гузен негонен бяга"!
Не помагам на неграмотни и арогантни потребители! Когато имате нужда от помощ трябва да знаете как да я поискате!!!
Аватар
DjiN
 
Мнения: 404
Регистриран на: 23 Юли 2008, 10:02

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Sponsor

Sponsor
 

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Мнениеот gudio83 на 02 Сеп 2011, 17:55

Здравейте,
имам следният проблем. Продавам в ebay от години. С последния си акаунт имам 165 звездички. Преди 3 месеца имах лоши премеждия (съдружника ми си присвои фирмата ни) и в продължение на месец и половина не ми остана време да се занимавам с ebay (въпреки че от там си вадя също парите) поради един куп разправии около фирмата ми и за това получих един куп негативни "фийдбеци". Сега рейтинга ми е below standard и продажбите ми мъждукат едва едва, тъй като обявите ми излизат на задна страница.
Та... молбата ми е да пусна един линк във форума и колкото се може повече хора да ми пуснат позитивен фийдбек (нужни са ми около 20) за да си оправя рейтинга. а ще измислим нещо да почерпя :)

Има ли желаещи да помогнат?
gudio83
 
Мнения: 56
Регистриран на: 02 Сеп 2011, 17:42

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Мнениеот gudio83 на 02 Сеп 2011, 17:57

PS: ще пусна линк на стока към моя магазин в ebay. Трябва да я купите и да маркирате само че сте я платили. После оставяте 100% позитивен фийдбек.
gudio83
 
Мнения: 56
Регистриран на: 02 Сеп 2011, 17:42

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Мнениеот lusi_ на 29 Юли 2012, 10:48

Здравейте, като продавач получих отрицателен фийдбак купувача е съгласен да го премахне, но проблема, че след като му пуснах Revise Feedback нямаше отговор от него и съответно срока изтече.
Сега пробвах, но не мога повторно да му пусна това искане Revise Feedback, въпроса ми е какви са другите начини, ще съм благодарна, ако помогнете.
lusi_
 
Мнения: 23
Регистриран на: 04 Яну 2010, 23:56

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Мнениеот boiski на 09 Яну 2013, 15:31

Здравейте,

Честит ми първи негативен фийдбек. :)

Случая е следния, чех спечели мой търг за стар мобифон с обща стойност 6.99 GBP (eBay UK) на 07.12. Телефона беше изпратен на следващия ден с проследяващ номер. На 24.12 му пращам съобщение с въпрос дали е получил телефона, защото от проследяването виждам, че на 14.12 е бил направен неуспешен опит за доставка и пратката е оставена в някакъв местен пощенски клон. На 25.12 ми отговаря, че нищо не е получил и съответно му дадох информацията от проследяването. На 27.12 ми връща отговор, че е получил пратката, но телефона бил без антена, а съм 100% сигурен, че антената си беше в пакета. Проверявам по няколко пъти преди да изпратя нещо. Разпитах го дали пратката е пристигнала с нарушена опаковка и т.н., но твърди, че като е взел пратката от пощенската си кутия, антената я нямало нито на телефона, нито в опаковката. Интересно ми е как е взел пратката от пощенската си кутия, след като тя е била оставена в колетна служба на местен пощенски офис. :? Както и да е, обясних му, че съм сложил всичко в плика и нямам причина да не му пращам антената. В крайна сметка му предложих частичен refund (2 GBP), но отказа с отговора, че антената наистина му трябвала и си я иска. Съответно дали съм имал друга, която да му пратя. Най-любезно му отговорих, че нямам такава антена в добро състояние и че имам още едни такъв мобифон (същия модел), но с антена в лошо състояние. Казах му, че мога да потърся такава антена, но няма гаранция, че ще намеря. Същевременно му казах, че мога да му изпратя антената от другия телефон, който продавам, ако го устройва състоянието й.

И днес получавам негативен фийдбек от него: "Phone was not complete, did not have antenna." Имам 47 100%-ви положителни сделки (feedback 84), до днес явно, а купувача е с 13 фийдбек.

Пратих му лично съобщение, дали има някакъв начин и склонен ли е да промени негативния фийдбек. Обясних му още веднъж, че съм му изпратил всичко, описано в листинга и не знам какво се е случило с пратката по време на доставката. Предложих му пълен refund като изход от ситуацията, за да махне негативния фийдбек. Придумах го да погледне фийдбек историята ми и да се увери, че съм честен продавач, а не измамник.

Дали купувача не лъже? Първоначално каза, че не е получил нищо, а след това изведнъж телефона нямал антена като го взел от пощенската си кутия. Малко ми е съмнително.

Как мислите, ако не приеме refund-a има ли смисъл да го report-вам? Ще има ли полза и кое от следните да избера:
-Buyer made unreasonable demands
-Buyer left inappropriate Feedback
-Buyer abused a buyer protection programme
-Buyer misused returns
-Other problems


Ще се радвам, ако дадете съвет какъв изход да очаквам. :)
Аватар
boiski
 
Мнения: 115
Регистриран на: 22 Фев 2012, 17:58
Местоположение: София

Re: Как да променя отрицателен фийдбек?

Мнениеот boiski на 13 Мар 2013, 11:30

Оправих се с купувача. Изпратих му допълнителна антена и промени отрицателния фийдбек на положителен. :)
Аватар
boiski
 
Мнения: 115
Регистриран на: 22 Фев 2012, 17:58
Местоположение: София

Предишна

Назад към eBay и Amazon

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта